Нова айдентика Одещини

12 грудня депутати Одеської обласної ради затвердили новий проект по впровадженню нової айдентики Одеського регіону. Бренд-бук представив голова ОВА  Олег Кіпер. Він повідомив, що розробкою займалися волонтери з неназваної дизайнерської компанії. Всю айдентику можна буде безкоштовно використовувати для посилення туризму, бізнесу в регіоні та підвищення впізнаваності.

Як пише «Культурометр», деякі одесити допустили, що айдентика замінить офіційний герб Одещин. Але це не так. Айдентика потрібна для повсякденного використання в різних сферах.

Візуально айдентика може нагадувати офіційний герб та частково наслідувати його стилістичні елементи. Проте вона не дотримується всіх геральдичних норм і не має офіційного статусу, що дозволяє їй бути більш гнучкою та адаптивною для різних комунікаційних потреб.

Айдентика створена для того, щоб привернути до регіону увагу широкої аудиторії. Айдентика має значно простіший і адаптивніший вигляд, що дозволяє використовувати її на маркетингових матеріалах, сувенірах, у соціальних мережах та під час подій.

Для айдентики обрали 4 фірмові кольори – бежевий, жовтий, червоний та синій. Для бренду регіону Одещина було спеціально розроблено шрифт Odesa Region Type, що має 3 різних накреслення, кожне з яких вирізняється у своєму візуальному та смисловому значенні.

Спокійне накреслення використовується для повсякденного вжитку. Характерне для цього накреслення закінчення під рівним кутом дає відчуття стабільності та полегшує читання.

Історичне накреслення використовується для акциденції та ідентифікації. Характерні для цього накреслення деталізовані конструкції акцентують і запам’ятовуються.

Соціальне накреслення використовується для публічної комунікації. Характерні для цього накреслення відкриті закінчення роблять літери більш гуманістичними та привертають увагу при читанні.

Довідково.

Айдентика — це візуальна система ідентифікації бренду, зовнішній образ компанії в очах клієнтів, співробітників та громади. Найзвичніший і зрозуміліший елемент айдентики — логотип компанії.

Приклад айдентики серед всесвітньо відомих компаній. Coca-Cola, Apple, Adidas, McDonald’s… читаючи назви цих брендів, ми в голові відразу уявляємо картинку логотипу, рекламу, візуальне оформлення та все те, що відрізняє ці компанії від інших аналогічних компаній. Навряд чи ви зможете відрізнити Coca-Cola від Pepsi на смак, не бачачи пляшки. Але як тільки ви побачите білий логотип на червоному фоні і почуєте передноворічну рекламу зі знайомою піснею, то відразу зрозумієте, що це за напій. Ось ця впізнаваність і формується за допомогою елементів айдентики.

Доповнено

Труханов проти

Мер Одеси Геннадій Труханов не буде просувати нову бренд-айдентику, яку затвердили на сесії Одеської обласної ради, бо Одеса має свій символ – якір-серце. Про це міський голова розповів в інтерв’ю одеським журналістам.

Труханов назвав затвердження логотипа Одеської області “волюнтаристським рішенням”.

“Комусь може сподобається, а комусь не сподобається. Я не дозволяю собі, і не хотів би, щоб хтось дозволяв собі приймати якісь волюнтаристські рішення. Десь хтось розробив, і потім раз, сесія і прийняли”, – повідомив мер.

Він зазначив, що, на його думку, не можна приймати такі рішення без залучення громадськості та проведення конкурсів. Використання нового бренду має бути результатом прозорого процесу, в якому активну роль відіграватиме суспільство.

“Ми повинні мати можливість вибору, і для цього необхідно організувати відкриту дискусію. Не можна приймати рішення без узгодження з містом і регіоном”, — повідомив Труханов.

Мер також звернув увагу на те, що Одеса вже має свій символ — якір-серце, який широко використовується у місті та на міжнародному рівні, зокрема в містах-побратимах.

Залишити відповідь